Întrebări și răspunsuri

1. Despre tricouri

2. Modalităţi de imprimare

3. Cum întreţii tricoul imprimat

4. Cum cumperi

5. Modalităţi de plată

6. Livrarea produselor

7. Nu am primit coletul!

8. Pot sa ridic tricoul de la sediu, ca să nu mai plătesc taxele de livrare?

9. Livraţi în exteriorul României?

10. Ce sunt punctele de fidelitate şi ce pot face cu ele?

11. Am primit un voucher. Ce fac cu el?

12. Am un cupon de reducere. Cum il folosesc?

13. Tricouri personalizate

14. Pot să vin la voi să fac un tricou personalizat?

15. Am o comandă urgentă!

16. Vreau un anumit tip de tricou sau o culoare mai puţin uzuală.

17. Imprimaţi şi altceva în afară de tricouri?

18. Vreau să fac tricouri pentru Armata română. Se poate?

 

 

1. Despre tricouri

Tricourile pe care le folosim pentru imprimare sunt din bumbac 100%. În funcţie de ce se află pe stoc la momentul comenzii tale, vei primi un tricou Stedman, Fruit of the Loom sau Roly, cu o grosime care variază între 150 g/mp şi 185 g/mp, dar poți citi mai multe despre tipurile de tricouri și tabelul de mărimi.

2. Modalităţi de imprimare

Pentru imprimare utilizăm DTG (direct to garment printing) sau print digital. Imprimarea se face direct pe tricou, cu cerneluri care intră în ţesătură, rezultatul fiind un imprimeu cu o textură fină, cu rezistenţă sporită la spălări dese. Posibilităţile de imprimare sunt excepţionale: policromie, calitate fotografica, culori vii, print pe aproape toată suprafaţa tricoului.

Pentru anumite modele oferim şi posibilitatea imprimării prin termotransfer. Această procedură implică aplicarea unei folii pe tricou, fixarea făcîndu-se la o temperatură foarte mare. Rezistenţa în timp este foarte mare.

Ti-am pregătit două videoclipuri ca să înțelegi mai bine procedeele.

3. Cum întreţii tricoul imprimat

Te vei bucura mult timp de tricourile tale imprimate dacă urmezi sfaturile de pe eticheta ataşată. Pe scurt, tricourile imprimate digital trebuie spălate de mână, la o temperatură cât mai mică (sub 40 de grade, în orice caz). Înainte de spălare tricourile se întorc pe dos şi nu se lasă la înmuiat. Evită să foloseşti foarte mult detergent şi în niciun caz nu folosi înălbitori sau produse care conţin clor. Tricoul nu se curăţă chimic. Uscarea tricoului se face la temperatura camerei şi se calcă întors pe dos.

Tricourile imprimate prin termotransfer se spală la maşină, respectând aceleaşi indicaţii de spălare ca la tricourile imprimate digital. Dacă vrei să calci tricoul, evită să atingi imprimeul cu fierul de călcat (cel mai sigur ar fi să-l calci întors pe dos).

4. Cum cumperi

Ai ales tricoul care-ţi place? Mai întai verifici tabelul de mărimi. După ce l-ai adăugat în coş şi după ce te-ai asigurat că nu mai sunt şi alte tricouri superbe pe care le vrei, mergi la Coşul tău (în partea dreaptă, sus). Dacă eşti fericitul posesor al unui cod de reducere sau al unui voucher, acum e momentul să îl foloseşti! Click pe «Vezi coşul» iar apoi pe «Aplică un cupon de reducere» sau «Foloseşte un voucher primit». După ce este aplicată reducerea apăsa pe «Finalizează comandă».

Dacă eşti deja client fidel, intri în contul tău folosind adresa de email şi parola. Dacă eşti client nou, crează un cont, apoi alege adresa de facturare şi de livrare. De acum mai rămâne să alegi metoda de livrare și metoda de plată. Dacă vrei să ne transmiţi ceva referitor la comandă, foloseşte căsuţa cu «Observaţii despre comandă». În funcţie de opţiunile tale, vei vedea pe pagina de «Confirmare comandă» costul total al comenzii, incluzând transportul. Nu rămâne decât să confirmi comanda şi… aşteaptă un telefon de la noi, ca să îţi spunem când soseşte coletul.

5. Modalităţi de plată

Poţi să alegi între două modalităţi de plată : plata în avans, prin transfer bancar, şi plata la livrare, adică ramburs. Dacă alegi plata prin bancă vei primi toate detalii necesare la finalizarea comenzii, precum şi prin mail-ul de confirmare a comenzii. După ce transferi totalul comenzii în contul pe care l-ai primit, te rugăm să trimiţi confirmarea plăţii prin mail (dând reply la mailul cu confirmarea comenzii), ca să verificăm primirea banilor şi să îţi trimitem coletul. În funcţie de banca de la care faci plata, e posibil să plăteşti un comision pe operaţiune. Acesta nu ţine de noi şi se plăteşte exclusiv la bancă de la care faci plata.

6. Livrarea produselor

Atenție! Produsele nu se pot ridica de la sediu. LeTrico.ro nu deține magazin fizic.

Curierul îţi aduce coletul acasă sau la serviciu, în 24-48 de ore de la expediţie. Costul este de 15 lei.

Costul livrării prin Poșta Română este de 12 lei.

Poşta română înseamnă o livrare în 3-4 zile. În momentul în care coletul ajunge la oficiul poştal de care aparţii, vei primi un aviz în cutia poştală. Cu acest aviz, împreună cu buletinul, mergi la ghişeul Mesagerie şi stai la coa…umm, ridici coletul. Trebuie să ştii că e obligatoriu ca adresa de pe colet să coincidă cu cea din buletin, altfel nu eliberează coletul. În cazul în care în buletin e trecută altă adresă decât cea la care stai, anunţă-ne ÎNAINTE să trimitem coletul, ca să îl expediem Post restant la un oficiu de unde îl poţi ridica doar pe baza numelui din buletin.

7. Nu am primit coletul!

Mai întâi intră în contul tău pe LeTrico.ro și verifică dacă starea comenzii respective este: Comandă expediată.

De asemenea, vei găsi trecut la observații numărul coletului pentru curier și link-ul unde poți urmări coletul. În această situație poți suna la firma de curierat să îi iei la întrebări.

Pentru Poșta Română, vei găsi numărul de prezentare și data expedierii. Cu aceste date poți merge la poștă dacă nu ai primit avizul care uneori se pare că trece în altă dimensiune și se pierde. Dacă nu ajunge coletul în 4 zile lucrătoare ar fi bine să mergi să întrebi de el. Nu uita acasă buletinul.

Pentru a minimaliza pierderile pe care le avem din cauza clienţilor neserioşi care nu ridică pachetele de la poştă, am stabilit o regulă general valabilă: în cazul în care un client doreşte re-expedierea unui colet pe care nu a vrut sau nu a putut să îl ridice, vom face expediţia numai după ce va plăti comanda în avans prin virament bancar. La costurile iniţiale se vor adăuga taxele pe care suntem nevoiţi să le plătim atunci când coletul este returnat.

8. Pot sa ridic tricoul de la sediu, ca să nu mai plătesc taxele de livrare?

Cu părere de rău, nu. 

9. Livrați în exteriorul României?

Plata se face în avans, prin virament bancar, Western Union sau PayPal.

Expedierea se poate face prin Poşta română sau o firmă de curierat. Tarifele diferă, deci dacă ai găsit varianta care îţi convine cel mai mult, spune-ne şi vom face expediţia cum doreşti tu. Timpul de circulaţie este şi el în funcţie de modalitatea de expediţie pe care ai ales-o.

O altă variantă este să trimitem coletul la cineva din ţară (rudă, prieten) care îţi poate aduce tricourile la următoarea vizită sau le pune în următorul colet pe care ţi-l trimite. Scapi astfel de taxele de livrare care s-ar putea să depăşească costul comenzii.

10. Ce sunt punctele de fidelitate şi ce pot face cu ele?

Punctele de fidelitate le primești de fiecare dată când cumperi de pe LeTrico.ro. Practic primeşti înapoi 5% din valoarea comenzii. Numărul de puncte pe care le vei primi sunt afişate pe pagina produsului, în stânga preţului. În puncte se convertesc doar preţurile produselor, nu şi taxele de livrare. Poţi folosi punctele ca să reduci din costul comenzilor următoare sau, dacă strângi suficiente, poţi plăti toată valoarea comenzii. 20 de puncte de fidelitate valorează 1 leu.

Spre exemplu, ca să cumperi un tricou care costă 37 lei, ai nevoie de 740 de puncte. Ca să vezi câte puncte ai strâns, intră în contul tău, la «Comenzile tale» şi dă click pe «Punctele tale de fidelitate». Ca să foloseşti punctele, intră în «Coşul tău» şi reduci comanda cu câte puncte doreşti.

11. Am primit un voucher. Ce fac cu el?

Voucherul se utilizează pentru a aplica o reducere la totalul comenzii (mai puţin taxelor de livrare). Se utilizează foarte uşor, intrând în «Coşul tău» şi alegând câmpul «Foloseşte un voucher primit».

12. Am un cupon de reducere. Cum îl folosesc?

Cuponul de reducere se foloseşte intrând în «Coşul tău» şi introducând codul în câmpul «Aplică un cupon».

13. Tricouri personalizate

Dacă nu-ţi plac design-urile noastre şi doreşti să-ţi personalizezi tricoul cum vrei tu, poţi să faci comanda în două feluri: pe site (intră pe "Tricou cu ce vrei tu") sau trimițându-ne un e-mail în care să ne dai cât mai multe detalii despre cum vrei să arate produsul final. Avem nevoie de culoarea tricoului, mărimea şi nu în ultimul rând grafica. Trebuie să ai grija ca fișierul/imaginea pe care ne-o trimiți să aibă o rezoluţie cât mai bună (300 dpi ar fi ideal) şi o dimensiune suficient de mare pentru a putea fi printat la 20-30 cm pe lăţime fără să se vadă pixelat. De altfel, ne-ai face foarte fericiţi dacă ai trimite grafica vectorială, în format .cdr, .eps, .ai.

14. Pot să vin la voi să fac un tricou personalizat?

Din păcate, nu. Cel mai înţelept ar fi să trimiţi pe mail toate detaliile despre tricoul personalizat. Putem discuta şi la telefon dacă ai nelămuriri (despre grafică, dimensiunile tricourilor sau modalitatea de imprimare). Astfel, putem procesa comanda ta cât mai repede. Înainte de a imprima tricoul, îţi vom trimite o machetă ca să vezi cum va arăta şi numai după ce ne dai acordul (sau facem eventuale modificări) vom considera comanda fermă şi trecem la imprimat.

15. Am o comandă urgenta!

Dacă ai nevoie urgentă de tricourile imprimate nu uita să treci în observațiile comenzii sau să ne informezi prin e-mail cu privire la data la care ai vrea să îl primești și vom face tot posibilul să îl ai până atunci.

16. Vreau un anumit tip de tricou sau o culoare mai puţin uzuală.

Dacă nu avem culoarea sau tipul de tricou pe care îl vrei în gamă spune-ne totuşi ce culoare și mărime îți dorești, iar noi vom verifica stocurile pentru a-ți face tricoul așa cum vrei tu.

17. Imprimaţi şi altceva în afară de tricouri?

Deşi pe site nu apar decât tricouri la baza gâtului, personalizăm în secret, fără ştirea lui Pierre (şşşt!) şi alte articole vestimentare: tricouri polo pique, tricouri cu anchior, hanorace, tricouri cu mânecă lungă etc. Dacă îţi place foarte mult un design de pe site şi nu te satisface un simplu tricou la baza gâtului, spune-ne ce ţi-ai dori iar noi vedem ce se poate face, în limita stocului disponibil la momentul respectiv. 

18. Produceți si comenzi mari?

Dacă ai o comandă pentru o cantitate mai mare de tricouri, ai găsit oamenii potriviţi! În funcţie de grafică şi de cantitatea de tricouri vom alege cea mai potrivită modalitate de personalizare : imprimare digitală (DTG), serigrafie, termotransfer sau broderie. Ne mişcăm repede, în cazul în care ai o urgenţă, iar preţurile sunt mai mult decât acceptabile. Contactează-ne pentru mai multe detalii!

 

 

Tu cu ce te îmbraci?

Te-ai gândit vreodată că ai putea purta niște tricouri atât de mișto încat nimeni nu ți-ar putea rezista, iar cuceririle tale vor deveni legende? Noi facem tricouri din astea. (nu garantăm succesul dacă ești extrem de urât)

Contact

Luni - Vineri 10:00-18:00
0736.42.39.49
sau la...
0752.06.88.22
lemail@letrico.ro
parteneriate@letrico.ro